مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 19:152021-10-31ورزشي

لیگ دسته اول فوتبال کشور | تساوی رایکا در بوشهر


در هفته سوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور، عصر امروز رایکای بابل در بوشهر برابر شاهین این شهر به تساوی دست پیدا کرد.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی شاهین بوشهر در یکی از بازی های هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور، در خانه پذیرای رایکای بابل بود.

  در این بازی امین احسان بخش، ابوالفضل علایی، صالح غلامی، محمدرضا میمدی، محمد ره آورد، مجید قشقایی، مهران حاجب، الیاس صالحی، مصطفی احمدی، علی مصلی نژاد و میلاد سوری برای تیم شاهین بوشهر بازی می کردند.

ترکیب تیم رایکای بابل هم عبارت بود از سعید ابراهیم پور، علی گودرزی، محمد آژیر، ناصر رضایی، سینا قنبرپور، محمد دلاوری، علی خانلرزاده، رضا نبی زاده، میلاد قربان زاده، محمد رضی پور و رضا عبدی.

شاهین بوشهر که در دو دیدار ابتدایی لیگ تن به شکست داده بود و در پی کسب نخستین پیروزی خود در یک بازی خانگی بود، برابر رایکای بابل به تساوی رضایت داد تا هر دو تیم یک امتیاز از این دیدار کسب کنند.

اما رایکا که به همراه پیروز قربانی از دو بازی ابتدایی خود چهار امتیاز به دست آورده بود و سعی در نزدیک شدن به صدر جدول رده بندی داشت با این تساوی 5 امتیازی شد تا به آینده امیدوار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ دسته اول فوتبال کشور | تساوی رایکا در بوشهر

لیگ دسته اول فوتبال کشور | تساوی رایکا در بوشهر